Ovšem není to žádná slabost jí podlehnout – když vám někdo na každém vašem kroku tvrdí, že bez limonády XY budete naprosto mimo, tak si ji buď koupíte anebo se naopak rozhodnete, že to schválně nikdy neuděláte. Ale ano, příliš agresivní reklama totiž může mít dvojí účinek, je to dvousečná zbraň, která vede buď k tomu, že o své pravdě lidi přesvědčí, anebo k tomu, že daný výrobek budou naprosto nenávidět.
Jděte na to chytře a utrhnou vám ruce, jen aby ji měli doma
Takže pokud patříte k firmám, které mají určitou firemní kulturu a nechtěli byste jiné lidi otravovat na každém kroku a následně je znechutit, tak na to jděte od lesa. Zvolte si takový typ reklamy, který lidé milují, protože se jim nevnucuje, a naopak je něčím obohatí. Obohatí je praktickým a originálním kouskem textilu, který i přesto, že jde o reklamní textil, tak je zpracován natolik atraktivně, ať už kvůli materiálu anebo designu, že po něm všichni touží. A to je ta pravá cesta – nabídněte lidem reklamu, za kterou vám utrhnou ruce, budou ji chtít a budou ji nosit s nadšením a budou vaši firmu chválit, ať už zamíří kamkoli.