Reklamní textil zákazníci milují, opravdu. A rozhodně se totéž nedá říci o běžné reklamě. No jen si představte, jak to vypadá, když se rozhodnete svým zákazníkům rozdávat reklamní letáky – většině lidí je musíte doslova vnucovat a stejně tak většinou skončí v koši ihned za dveřmi vaší prodejny. Je to zkrátka tak, že svět je reklamou doslova přesycený. Útočí na nás naprosto všude od veřejného prostoru až po ten soukromý, od billboardů podél silnic až po spoty v rádiích a na televizních stanicích. A ať už si to přejeme anebo ne, neustále nám někdo něco vnucuje, přičemž často dost agresivně, jako bychom se už ani neuměli sami dobře rozhodnout. A nejhorší na tom, je že se nás reklama často snaží přesvědčit lživě.
Ovšem není to žádná slabost jí podlehnout – když vám někdo na každém vašem kroku tvrdí, že bez limonády XY budete naprosto mimo, tak si ji buď koupíte anebo se naopak rozhodnete, že to schválně nikdy neuděláte. Ale ano, příliš agresivní reklama totiž může mít dvojí účinek, je to dvousečná zbraň, která vede buď k tomu, že o své pravdě lidi přesvědčí, anebo k tomu, že daný výrobek budou naprosto nenávidět.
Jděte na to chytře a utrhnou vám ruce, jen aby ji měli doma
Takže pokud patříte k firmám, které mají určitou firemní kulturu a nechtěli byste jiné lidi otravovat na každém kroku a následně je znechutit, tak na to jděte od lesa. Zvolte si takový typ reklamy, který lidé milují, protože se jim nevnucuje, a naopak je něčím obohatí. Obohatí je praktickým a originálním kouskem textilu, který i přesto, že jde o reklamní textil, tak je zpracován natolik atraktivně, ať už kvůli materiálu anebo designu, že po něm všichni touží. A to je ta pravá cesta – nabídněte lidem reklamu, za kterou vám utrhnou ruce, budou ji chtít a budou ji nosit s nadšením a budou vaši firmu chválit, ať už zamíří kamkoli.