Až devadesát procent lidí přiznalo, že nejčastěji nakupuje při slevových akcích, akčních nabídkách a ve slevách. Také se ukázalo, že průměrně vlastní každý český občan dvě a více slevových karet. Slevy jsou využívány muži i ženami, tedy nehledě na pohlaví, ale ukázalo se, že ženy vlastní větší množství slevových karet. Důvodem pro to je i fakt, že ženy častěji nakupují pro celou rodinu.
Jak vysoké slevy jsou pro klienty atraktivní?
Jedná se od třicetiprocentní slevy výše. Patnáct procent je malá sleva na to, aby ji lidé shledali vhodnou a popíchla je tato sleva ke koupi. Patnácti procentní sleva by podle průzkumu přilákala pouze dvě procenta obyvatelstva. Podle průzkumů se každý dvanáctý Čech zaměřuje na slevy zcela cíleně. Necelých osm procent z nich pak nakupování ve slevách považuje za svůj koníček.
Co na to prodejci?
Nejenom zákazníci počítají se slevami, ale i prodejci. Tato oblíbená akce je výhodná na obou stranách mince, klient si věc raději koupí a obchodník ji lépe prodá. Obchodníci se shodují na tom, že bez slev nebo slevové akce se toho prodá mnohem méně. Proto prodejci vydávají letáčky se slevami, kterých se zákazníci často drží.
Kde všude se slevové letáčky dají najít a které firmy slevových informaticních letáků využívají?
– Supermarkety
– Elektro
– Móda a textil
– Bytové doplňky a nábytek
– Hotely
– Fitness centra
– Wellness centra
– Restaurace
– Cestovní kanceláře
– Autoprodejny
Slevové portály na internetu
E-shopy a různé slevové portály jsou na výsluní a využívá je stále větší procento obyvatelstva. Těmito slevami je možné ušetřit až stovky nebo dokonce tisíce korun měsíčně, což je pro běžnou domácnost obrovská finanční pomoc. Často je však vyhledávání slev časově velmi náročné. Není snadné se probrat vším, co internet nabízí. Avšak většina lidí je schopna obětovat čas, aby tyto peníze ušetřili.